ניסיון פיגוע במהלך מעצרים: שני שוטרים נפצעו; מחבל נוטרל

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ניסיון פיגוע במהלך מעצרים: שני שוטרים נפצעו; מחבל נוטרל

    במהלך פעילות משטרתית בכפר סאג'ור, נעצרו שבעה חשודים בביצוע ירי ובתקיפת שוטרים | אחד העצורים ניסה לדקור את השוטרים, נוטרל ונעצר | שני שוטרים נפצעו קל

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפעילות יזומה של שוטרי משטרת ישראל לפנות בוקר סמוך לשעה 02:00 בכפר סאג'ור כחלק מהמאבק הבלתי מתפשר בתופעת החזקת ושימוש באמצעי לחימה, זיהה כוח השיטור ירי באוויר שבוצע מאחד הבתים.

    השוטרים נכנסו למתחם ובמהלך הניסיון לעצור את החשוד בביצוע הירי, הותקפו השוטרים על ידי מספר גדול של חשודים שנכחו במקום. במהלך התקיפה חשוד רץ עם סכין מונפת לעבר השוטרים במטרה לפגוע בהם. עקב הסכנה שנשקפה לצוות בוצע ירי באוויר על ידי הכוח ממנו נפצע אחד מהחשודים שתקף שוטרים בידו באורח קל, ע"פ גורמי רפואה, פונה לבי"ח טופל, שוחרר מבית החולים ונעצר.

    כוחות משטרה גדולים שהוזעקו לסייע לשוטרים שהותקפו, עצרו 7 חשודים בני 26-49, תושבי סאג'ור, ביניהם החשוד בביצוע הירי ובנוסף נתפס האקדח שעל פי החשד שימש לירי.

    שני שוטרים נפצעו באורח קל ולניידת משטרה נגרם נזק על ידי מספר חשודים. העצורים יובאו הבוקר לדיון בבקשה להאריך את מעצרם בבימ"ש שלום חיפה.

    "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה כל ניסיון לפגוע בעובדי ציבור על רקע תפקידם ותפעל למיצוי מלוא חומרת הדין עם אלה המסכנים את בטחון הציבור בכלל ואת שלום משרתי הציבור, בפרט", נמסר מהמשטרה.



    0 תגובות